15 February 2011

Šal sa rupicama

Malo po malo, gledajući razne tutoriale za pletenje, naučila sam neke osnovne fazone. Uglavnom u početku jednostavnije a kada sam na sajtu Ravelry videla ovaj šal poželela sam da ga napravim za sebe. Sada su se tu pored knit i purl pojavili i slip slip knit i yarn over. Pošto sam sve učila preko interneta, na engleskom, poznati su mi samo ti termini.


Posle nekoliko pokušaja i paranja, pohvatah sve konce, pa je moj novi šal polako počeo da dobija oblik. Sada se već fino vidi kako će izgledati, i ja sam zadovoljna. Red po red, dan po dan i uskoro ću imati novi šal. Javiću vam kako je ispao.


Ako i vi imate želju da naparavite ovakav šal, uputstva možete pronaći na sajtu knitty. Ako ste zainteresovani da pokušate, a zašto ne i postanete super knitter, ovo je još jedan super sajt sa video uputstvima koji sadrži dosta korisnih stvari, od onih za apsolutne početnike, , do onih za malo spretnije i uvežbanije ruke. Naravno sve na engleskom, ja ne marim.

No comments:

Post a Comment